Friday, November 11, 2011

ikaN laGiiiii.............

hari rabu baru2 nie aku p wakaf che yeh(WCY).nk cri mentol lmpu untuk akuarium aku...cz dh xleh nk guna dh..
p sana aku tnyer org kat dlm kedai 2 ckp xd mentol yg aku cri just d yang mentol panjng jer....hehe..aku pun apa lagi beli jer la ikan2 yg aku berkenan...mentol xdpt ikan dpt..ok dh 2...hehe....aku beli ikan cz nk tambh ikan yg d dlm akuarium yg semkn bekurngn..sedih jer....=(.....sekrng akurium au kembali bercahaya...last2 aku dpt jgk mentolyg di beli oleh ayah@datuk aku..hehe...
taaaadaaaa....
nie la ikan yg aku  beli..ikan mas lion head, ikan mas ping pong, n ikan guppy
semua ikan nie harga rm15
hehe..
 selain ikan aku d jgk peliharaan yg lain..
HAMSTER..
hamster nie..MR.A n MRS.H..hehe..

selain nie..aku d jgk bela ikan laga@ikan pelaga@betta kot..aku x pasti..bnyak sngt nama ikan nie...bdk2 mest suka bg yg minat ikan mcm aku la..
ikan nie aku letak kat umah jer...
kat umah sewa aku plk aku bela ikan laga 2 ekor...hehe..nak tgk x ??hehe.

hehe..nie dia ikan aku..time berenng tersngt la lawa..ikan nie kena hidp 1 bekas 1 ikan...nnti berlaga n mati..kesian la plk..hehe...
kat umah aku d MONTY...
MONTY nie seekor kucing jantan..
 semua binatang2 yg d kat umah di jaga oleh cik najwa..hehe..
ok la...dh hbs kot binatang yg di bela..
AKHIR KATA...TaKE cRE..



No comments:

Post a Comment