Friday, March 09, 2012

BUAT sulaman reben?yeke??tipu ea??betul la...=)

AKU buat RE??? *RIBBON EMBROIDERY*/*SULAMAN REBEN*
1st time aku buat...hehe...beli buku n starter kit...snggup hbskan duit semata2 n demi minat untuk mempelajrinya...aku sebenarnya sngt suka kan kraf..hehe...and aku juga akan try untuk dapatkannyer n mencuba somthing new..at least aku thu basic..hehe..pape pun nak buat mcm mane...aku memg sukaknnyer sngt..hehe...all kraf..hehe..xthu nk crt mcm mane..maybe org yg d minat sama mcm aku akan paham..hehe..certa lebh2 pun if x minatxd kesan gak..ALHAMDULLILAH, dari petng tadi aku lakar n buat..tadi bru siap..syukur..hehe..sape2 yg minat benda nie boleh la try..hehe...=)
lakaran

done..=)

complete

kita zom sedikit..hehe..

cop nama lagi..
*cubaan pertama*

No comments:

Post a Comment