Saturday, May 26, 2012

OOPPSSS..d rupanya giveaway..

ASSALAMUALAIKUM
hai2..
dah agak lewat aku sertai giveaway nie...sebenarnyer bukn x nk join...tapi aku ingtkn dh x d...rupanya ada..tgk kat dashboard mcm xd..last2 intai2 kat fb ke page..alamak d la...nasib baik x tamat lagi tarikh untuk aku join.
nie dah berapa kali k.lin buat giveaway nie..aku sendri dh lupa...kehkehh.kalau baca kat blog  k.linn cakap ke5..huhuhu...
jarang nk jumpa org buat giveaway lama2 mcm nie..
semoga murah rezeki k.lin
AMIN....
hehe
syarat nk sertai xdlah payah sngt..
kalau nk tahu jom kite tgk sini ramai

HEHE...hadiah complete buat video lagi..terbaik!!!
hehe
aku sebenarnya x penah lagi dapat selama join giveaway yg k.lin anjurkan
hehe
tapi aku tetap nk join,semngt memanjang...
hadiah korng nk tgk ke??
ok nie hadiahnyer..


*HARAPAN YG TGGI MENGUNUNG untuk memilikinya*
=)

No comments:

Post a Comment