Wednesday, February 08, 2012

GIVeawAy gIVEawAy...dATANG laGi


Suka jalan2 n google2..hehe..kat blog sape2..hehe..nak2 yg berkaitan kraft..hehe..aku x kisah sebenarnya pasal craft apa..janji kraf..aku nie mgkin "craft lover" macam2 nak try buat..xsempat jer nak buat..tempahan berlambak2...hehe..tempahan berlambak2 tapi aku masih nak berblog...hehe..selain 2 ..aku nie minat  juga joint contest nie hehe..dah 2 kali aku dapat yg 1st mcm bear la tapi bukn bear..hehe...2nd aku dapat tudung..hehe...sekrng nie aku nak join giveaway dari Lin..seblm nie dah join tapi x bernasib baik..hehe...nak buat mcma mane..rezeki ayam nampak di kaki rezeki manusia tiada siapa yg tahu..hehe..sempat lak aku keluarkan peribahasa..berbalik kepada giveaway nie LIN buat lagi giveaway "FEBRUARY 2012  BLOG GIVEAWAY"
sennag jr nak masuk benda nie..tulis jer pape post yg berkaitan degn giveaway yg di anjurkan nie..hehe...oklah last boleh post pasal giveaway nie pada 28/2/2012...pemenngnyer akan di umumkan pada 29/2/2012..masa masih bnyak...jom joinuntuk memeriahkan lagi...hehe...

NAK THU LEBIH LANJUT SILA LAH BACA DI SINI...

No comments:

Post a Comment