Saturday, February 11, 2012

terinGIN nAKKK.....tApi suSAhnYER nAK dapAT!!!!!

NAK beli "HAND PAPER SHREDDER"....susahnyer na dpat benda nie..seblm nie dh jumpa yg jual..tp aku ingtkan aku x nk guna..sekrng aku baru pk nk guna nk nk nk..menyesal jer rasa..contact org jual...ckp xthu bila nk restock...sedih kot..cari kat internet ermm..dh sold out la...indon la.mcm2 jumpa..huhu...jika d sape2 leh bantu sy...komen yer kat bawah 2..or d sape2 d terjumpa jual kat mane2..sila bg ta yer...sy memerlukannyer...=(...bg sape2 yg xknal...bentuk dia mcm nie..

google image

google image

3 comments:

  1. Salam, tq drop comment..:)

    Pavlova tu dalam besar tapak tangan org dewasa la...

    selamat mencuba..

    ReplyDelete
  2. haa cuba klik dkt page saya ni..saya ada link kan dgn supplier papper shredder neh...

    http://shima10384.blogspot.com/2011/04/mini-paper-shredder.html

    ReplyDelete
  3. analyana==Saya mgkin silap step dekat time pukul telur..xkembnag pun...

    chibimaruko=== thanx...sy dh lama cari2 tp x jumpa...lepas tue st tgk kat lelong.my rasanyer..alhamdullilah d...tp yg pakai usb jer lah...yg manual xd la...rasa mcm nk manual..hehe..tq tau...

    ReplyDelete