Sunday, September 16, 2012

BENANG NONA *....mengait....*

Aku ada beli benng nona nie dari seorng akak..aku kenal dekat facebook jer...kebetulan aku nak pergi jumpa pensyarah so aku pergi rumah akk nie..dan borong benng nie..hehe..kempunn nak mengait...tapi belum start lagi nak kait apa...dalam kepala nak kait kopiah kat adik2 aku.... 6org adik laki....hehe...kait kopiah, bunga nak buat brooch, pengikat langsir untuk my mum....bnyk sngt2...hehe...boleh ke aku buat...tgk pattern nie nak buat tgk pattern lain nak buat juga....berangan jer lebih buatnyer tidak lagi..hehe...xpelah harp 1 hari nnti siap juga la impian aku nie...
benang nona

nona punyer benang

benang polka dot

knitting needle

crochet hook

pin crochet n knitting

benang dari daiso
*semoga siap impian2 aku tue*
doakan saya jer semua
terima kasih

No comments:

Post a Comment