Sunday, September 16, 2012

ROAD WALK PENANG

DAH LAMA TERINGIN NAK
Hari nie adalah hari ke8 aku di pulau penang...prktikal kat hospital pulau pinang sebagai seorng student OCCUPATIONAL THERAPY....agak mencabarlah aku tggl di sini n prktikal kat sini...semlm dan ari nie aku berjaln2 jer..semlm jauh la sedikit dri rumah... ari nie aku beli pokok rosemery dan pokok anggur....rosemary rm8 dan anggur rm12....minta tawar dapatlah rm18..hehe...ALHAMDULLILAH....jimat juga duit...nak beli binatng nak bela..bimbng kawan2 1rumah xsuka...biasalah xsemua org boleh terima keadaan kita...xpelah sabar jerlah..tggu ada rumah sendri boleh la membeli haiwan kucing, rabbit....hehe... nie dia pokok aku beli tadi..
rosemery=rm8

pokok anggur=rm12

*SEMOGA Hidp subur dan berbuah*
nak cari ank pokok malberi dan roselle lak...
siapa2 ada jual??? teringin nakkkkkk........

No comments:

Post a Comment