Saturday, June 09, 2012

Keratan Malberi

sebenarnya dah lama aku semai benih nie...hehe..tapi sekarng baru aku nak crita sedikit..hehe..xd masa la kate kan..masa bnyak main...study  x...hehe...keratan nie aku beli on9..hehe..pokok pun beli on9...hebat2...dunia sekrng mcm2 boleh...keratan dh sampai lama kat umah..tapi aku masih belum balik bercuti lagi...so, aku biar jerlah...sebb kat tempat aku beli dia ckp dapt bertahan 1bulan dlm bubbles sheet tue..hehe..lagi pun aku xd tanah n polybeg nak semai keratan tue...so, aku pun decide suruh adik aku p beli tanah n poly beg sementara keratan tue mampu bertahan lagi...
keratan batng malberi dlm bubbles sheet

tanah dan polybeg
awal semaian

sekarng 8/6/2012 kot..lupa tarikh gmbr yg kat atas tue 2mggu kot dri tarikh nie

*harapan aku semoga pokok aku nie dapat hidup dan membuahkan hasil* 
insyaALLAH aku akan tambhkn lagi stock untuk benih malberi tgh serve d ke kawan2 yg nk bg keratan secara percuma atau dgn hrga murah..
hehe...
pokok nie best dan insyaALLAH mudah jer nak tnam dan hidup

No comments:

Post a Comment