Saturday, June 09, 2012

Sangkar Arnab

Sangkar arnab nie hasil buatan ummi dan adik aku..hehe..sebb ummi aku nk ambil arnab sepasang kot dari kenalan dia di tempat kerja..
aku mmg semestinaya happy la dapat arnab free
sebb aku nie sukakan binatng juga selain pokok
memg obsess
hehe
ummi aku nie dulu mmg xsuka la bintng2 nie
mgkin sebb najs ke kotor n masalah besar sebenarnye xd sape2 yg nak jaga kat umah tue..
tapi sekrng semua tue x lagi
ummi juga sukakan binatang..
mcm mana la rupa arnab tue...hehe
aku sekrng msh d uitm blm balik lagi nk tgk arnab
tapi arnb belm lagi ambil dgn tuan dia...sngkr jer bru siap..
sangkar nie bkn sngkar sebenrnyer
nie tempat peneduh enjin air...phm ke apa itu "enjin air"
jika x guna paip kerajaan mest guna air telaga
so, enjin nie d perlukan untuk supply air kat dlm umah tue
sebenarnyer bkn yg kiteorng punyer pun
jiran punye
dia x nk ke buang
dah lama dh
tapi sekrng kerana kreatifnyer
ni la hasilnyer
 "SANGKAR ARNAB"

HEHE..jadi lah dri x d sangkr dan lidung panas n hujan
*hope dapat membiak degn jaya nyer*

No comments:

Post a Comment